Väck mig imårrnbitti.. Och bär mig upp ur sängen tack :)

Nyss nerbäddad under sängen.
Nydushad efter en lång dush.
Jag är verkligen en Sucker för dush.
Fastnar alltid där inne, sitter alltid ner och kommer aldirg där ifrån.
Men nu är jag fräsh, insmord.
Tog bort dom röda naglarna sen helgen och har gett dom en ny omgång Trind repair.

Imårrn äre upp för träning innan jobbet, tror jag börjar 10.00 så det blir en sån där tidig morgon..
Upp vid sju.. Aah det är jobbigt.
Time to sleep alltså.

(Började just läsa igenom vad jag skrivit och undrar varför jag skrivit nerbäddad under sängen... Hmm)

- Vi ses imårrn säxie's
Sleep tight!



Jag längtar efter nytt, långt, ljust hår.
Men ändå så bryr jag mig inte just nu, just nu kan det vara kort och okey.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ah om du lägger dig under sängen lär det inte bli så mycket skönhetssöm precis ;)

2010-03-09 @ 20:43:28
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0