Varför äre ingen sol just idag? Det är ju fan uppgjort...

Ledig dag, sov ut, sov så sjukt skönt.
Vaknade upp till ett tomt home, frukost i soffan.
Sminkade mig lite snabbt, drog på mig gummistövlar och gick till Heidan för ett Bloppis-Möte :)
Skickade även tillbaka ett paket till Nelly, dom gråa värsting-dojjerna fick åka tillbaka.
Vi sparade leopard-heelsen :))

Jag har INGEN lust alls att åka ner och träna idag.
Åka ner på stan bara för det.
Nej, det kan få bli lite övningar hemma istället.
Mys med tjejerna ikväll - Ja tack!

Syrris har en kort-dag idag.
Borde vara hemma till 16.00 så jag tänkte dra igång lite städ här hemma.
Ja, det säger vi.


See you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0