Bättre sent än aldrig

Ungefär nu kikade solen fram - Bättre sent än aldrig.
Så mycket bättre.
Jag har haft en skön dag iaf.
Till dushen kom jag.
. Blekte tänderna
. Ansiktsmask
. Fixning av hår

De tar tre miljarder år att föna håret nu, speciellt om man ska vara duktig och blåsa med bara kall luft...
Men den blir så jävla bra så det är inget att disskutera va!
Jossi kom över en sväng mitt på dagen - Mys.
Nu har jag precis städat upp efter mig i köket.
Jag gjorde mig lite tacos,  efter att ha fastat hela dagen fram tills nu.
Haha sämst man är.

Nu är Syrris på väg hem så jag ska kolla om nya Hills avsnittet funkar bättre idag.
Sen kommer Jossi över igen.
Vi ska färga hennes hår innan det förlängs imårrn ;-)
Snyggligan!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej tjejen!

jag har en fråga till dig :) du skrev förut om nån grej som var bra om håret aldrig växte längre än till en viss längd, minns du vad den hette och vart du köpte den? :)

ang the hills så är jag också besatt, men du kan se både andra avsnittet av the hills & the city på www.alltomthehills.blogg.se :)

kraaam

2010-05-06 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0