Imårrn äre min dag!

Hej Tisdag - Dan före daaan ;-)
Haha. Imårn intar vi den magiska åldern - 22 haha.
Nån trodde nyligen vi va 25 hahaha.
- Neej tack!

Lina ska gratta oss på sängen imårrn iaf :D
Ringde hon nyss och talade om.
Att man inte får kliva ur sängen själv tihi!
Mysigt <3

Och så bokade vi färja med Frida alldelesnyss.
Nu äre äntligen klart.
Efter så många vändor fram ochh tillbaks vah!
Visby v. 29 - Det jag levt för sen förra året V. 30 haha :P
Och det tar inte slut där.
På Måndag V. 30 tar vi färjan tillbaka till fastlandet och fortsätter färden till nästa Sommarstad - Halmstad.
Där Linas boy är och säsongar.
Så då drar vi dit och festar lite billigt och schteker även på Tylösand ett par dagar..
Så jävla fett, jag blir glad av tanken.

Nu ska straxt hoppa in i dushen och dusha av mig min soliga lukt.
Vart 20 min. i solariet efter jobbet.
Köpte en sån där Extra-Tan-Creme som man ska bli brunare av.
Luktade så gott, en blandning av bubbelgum & couscous... Hmm det luktade iaf. mysigt.
Men nu - get it off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0