O M G

Ah nya låten som fullkomligt skakar om oss är ju givetvis Usher's - O M G
Oh my good va bra den är.
Som jag längtar efter att få dra på mig en snygg klänning, sky-high heels, fejklashes och en snygg mejk.
Locka håret och dansa mig ut i natten.
Aah bland det bästa jag vet.

Kollar på bakom kulisserna på S.A.T.C med Snygga Sofie Fahrman.
Ja tack.
Vad roligt, Sarah Jessica sitter och pratar med Fahramn om hur hon köper träskor från Hasbeens i Sverige.
Skotjejen kan grejjen vah ;-)

Jag längtar så sjukligt efter upcoming weekend, och först ska jag fylla år :D

. På Fredag morgon åker vi till Adam & Eva kliniken och fyller läpparna.
. Lördag vankas det galej hos oss med barbeque och vattenpipa och snygga damer.
Heelsen i taket, lockat hår och pigelindrinkar.
. På Söndag bjuds vi på lunch hos Mamii och sen blire SATC bio.
En alldeles underbar helg med rätta ord.

Och imårrn äre löning.
- Yes! Ja tack.
Jag ska ju knega  men det kan man leva med.
Syrris och Jossi har lovat mig lunchdejt.
Hoppas på sol så kan vi sätta oss på nån uteservering.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0