Tid för en cykeltur

- Morning systrar och bröder haha...
Ännu en sommardag har väckt mig till liv.
Syster & Lina is still sleeping, sötisar <3
Så jag tassar på tå :) Och skriver med lätta fingrara hahaha..

Update ang. mördargetingen på våran balkong.
Hade börjat bygga ett bo, men mamii deletade're...
Getingen upptäckte detta med har återvänt och vi tror att han nu arbetar med ett nytt hem i ett annat hörn av balkongen.
Skit äckligt, ger mig rysningar.
Vi måste döda honom, annars blir vi inte av med honom tror jag.
(Han är där just nu...)
And he's preetty biiiig too!

Det drar ihop sig mot helg nu iaf.
Känns toppen.
Fest imårrn, jag spånar på klänningar.
Har några klara favorit-lookar i huvudet..

Idag får enkelt vara fräsht.
Ljusa jeans & ett korallfärgat linne.
Håret gör ju sitt :))






Kommentarer
Postat av: Frida

Håret är underbart och linnet och du såklart :)

2010-05-21 @ 11:12:53
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0