Fina, vackra - Underbara liv

Bad bad blogger - Sorriii.
Nu cathchar vi upp igen :))

Söndagen börjar lika bra som resten av den här helgen varit / fortsätter vara.
Vi sov ut hur länge som helst imorse - Kändes det som iaf.
Somnade om och somnade om och somnade om, drömde bara & vart tröttare och tröttare och tröttare haha.
Lina kom inatt runt 01.00.
Så vi dukade upp en mysig ägg & oboy frukost i soffan imorse.
Det är såå mysigt att ha henne här, en riktig roomie :))
Me like a lot.

Och igår var det mys hos mamii med värdlens godaste grill-middag.
Jag färgade Mamiis hår och hon vart så himla fiiin - Min fina Mamii <3
Sen gick vi hem och tände vattenpipan och tog fram lite Bacardi Breezers.
Jossi kom och vi bänkade oss - På våran balkong.
Aahh det blir många kvällar där, det har vi konstaterat många gånger nu.
Underbara vän <3
Du är en stor lycka hela du.

Om en timme ungefär åker vi till Syrran till Eriksberg.
Det vankas fika med hela familyn + Lina <3
Myyysigt, lyckligt!
Om bara solen kunde vara lika trevli som igår..
Men men jag ska inte klaga, det känns ganska varmt ute iaf :)








Jag & min älskade mamii - Älskar älskar älskaaaar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0