Man tror lätt det...

- Hey S U N S H I N E, Shiny day off, beatiful life of mine.

Jag vaknade upp av att mina fina tjejer satt i köket och tjattrade :)
Tassade upp och granskade himlen - Solpicnic i parken was my goal.
Så vart det också.
Syrris fick cykla iväg till jobbet medans jag & Lina satte på oss bikinis och laddade picnic-korgen.
Så lade vi oss på en filt i det höga gräset i parken och lät solen göra sitt.
Kunde hjälp strålarna på vägen med en viss sololja.. Men det glömdes visst bort ;)
Hade lite lunch, rån och muffins med oss.
Jossi ringde från sitt nya solställe, så vi låg där med högtalren och pratade om helgen.
Snygg-Jossi har också fått ledigt i helgen så förhoppningsvis hakar även hon på till  S T H L M (Haha).
Vore najs.

Nu har Lina lämnat mig och jag har hunnit med en del i min ensamhet också.
Satte mig i dushen och det kändes verkligen som en sommardag när man gassat hela dagen i solen och snart ska börja piffet för en kväll med drinkar och fest - Åh!
Visserligen är ju så nästan fallet idag.
Ska ju iaf. ut och käka med jobbet och dricka lär det ju göras ;)
Har gjort ansiktsmask och smörjt in mig med body butter från Hawaian tropic - Coucous.
Det är min sommardoft...
Låter håret självtorka så gott det går - Tar ju M I L J Ä R D E R år att föna torrt.
Även med Linas superfön från Label M (Toni & Guy)...
Har gjort naglarna fräsha för kvällen och funtar på att slänga in lite blekning i munnen.
Lina tyckte jag hade så vita tänder så då vart jag som sugen att göra dom ännu vitare :D

Placerade mig på balkongen en stund också men vart inte direkt långvarig där.
En jävligt störig geting som vägrar lämna mig ifred.
Han är fortfarande kvar, jag ser hur han ettrar där ute.
(Sitter vid köksbordet och ser den surra där ute)
Hade bökat med mig halva lägenheten ut också - Tidningar, datan, flugsmällar'n, kamera, telefån, mp3, saft, rån...
Så när jag först kastat in mig själv i ren panik av denna gul/svart randiga varelse och låst om mig så fick jag stå där vid dörren och vakta och vänta på en lucka att hinna få in alla saker igen.
Tog skit lång tid.
Som tur var hade jag Jossi i telefånen så hon fick underhålla mig lite :))
Getingar is not what I would choose to have like a pet, If I would like to have a pet.
(Asså den har häckat min balkong i snart 2 timmar, flyger iväg en 5 minuter och är sedan där igen, den försöker typ TA SIG IN i lägenheten och jag får försökra mig om att jag stängt dörrar & fönster i ett...)
Det är ingen vanlig geting tror man.. Det kan nog vara en mördargeting vah...

Badmode i Sofies mode med mina favorittjeer från V. Secret.
Djurmösntrat och jag hakade på trenden idag :))










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0