Words can never be enough, or could they..?

Jag ligger nerkrupen i soffan och kolla på 'Nanny diaires'.
En mysig film med Scarlett Johanssen - Hon är så vacker...
En skål med ostbågar på bordet.
Om Syrris slänger hit ett täcke snart så är jag hemma!

Lina kommer hit ikväll, ska försöka vara vaken tills dess :))
- Välkommen hit baby!
Imårrn får Syrris också långt hår - Wihuu!!
Och snart Jossi också, så vi matchar ;-)
Passar på att tacka min älskling för igår <3
Du är underbar - Vacker.. Underbar räcker :)
Vi talar samma språk.
Vi hade så mysigt på våran nyrenoverade balkong igårkväll.
Helt mysigt & bra.
- Tack!
Och om jag inte drömt så är visst både Jossi & Snygg-Lizette sugna på lite Gotland i sommar ;-) ?
Vore gaaaaalet, och det vet niii :P
Dit ska man :D

Nu ska jag mysa ner mig ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0