American dream

Det pratas om snöstorm & stormvindar idag.
Jag kan ana lite vitt puder i gräset utanför fönstret, men jag hoppas nästan att det slår till och blir riktigt stormigt idag.
Det skulle kännas mysigt...
Snön lär ju inte ligga kvar, temperaturen ligger på nollgradigt och det kommer bli moddigt och halvslaskigt.
Men det skulle kännas mer vintrigt än det här.

Jag känner mig så solsugen.
Har nästan slutat helt med solarium, vet inte när jag senast solade..
Men nu skulle det kännas tokigt skönt att lägga sig i ett.
Både för färgen och värmens skull...
De verkar dock ha stängt vårat solarium nere på Heidenstams torg, vilket suger.
Det var obemannat, nära och väldigt trevligt.


På mig idag ny tisha från jobbet.
American dream.
Köpte en vit & en grå med olika flaggtryck.
Sjukt mjuk och skön.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vakna:)

2010-11-10 @ 00:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0