Can we pretend you lived here?

Nu har jag avslutat min kväll, nästan.
Dushat, smörjt med mig dofter av en passerad men aldrig glömd sommar - Cocous, tar alltid över mina sinnen på samma galna sätt.
Smörjt fötter och hoppat i the night-mood.
Så nu är jag redo att lämna Spotifys ljuva toner och läsa några rader i min nya bok - Alla var där.
(Jag läser och läser baktexter på böckerna men INGEN är som Fahrmans, finns det inte fler böcker med samma tugg? Jag borde skriv en egen chic lit... Tre galna som åker till Vsiby, 08 veckan med sol Champaaaagne i sikte haha..)
Imårn är damen här ledig och ska försöka avsluta The peppercakehouse och slå in lite fler klappar.
Tejpen tog slut i Söndags och jag slår inte så gjärna in med bruntjep vah.
Ska posta ett brev också - Bäm!
Och kanske ta mig ner på stan för att leta efter curlingkängor - Time will tell.

Sleep tight nu finissar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0