Mysdag

- Hey you rainymaaaan!
Helt otroligt trist att vara ute i detta blöta.
Men nu är jag  ju inne så jag överlver :))
Imorse däremot så vare jag & Joss som var hurt-tjejerna vill jag meddela.
Jag väckte henne och hon var inte sen att nappa på powerwalk, en tidig sådan.
Men gud vad blött det vart i dojjerna..





När jag kom hem så gjorde jag som jag sagt, la mig på yoga mattan och körde styrka en halvtimme.
- Braa jobbat!!
Benlyften var ännu jobbigare än igår..
Så efter en blöt 1 & en halv timmes regnig powerwalk & 30 min. styrka kunde jag med gott samvete hoppa in i en sjukt varm dush.
Tog hand om mig med allt som fanns i badrummet nästan tror jag.
Peelade & filade fossingarna små.
Smörjde mig med särskillda krämer för varje kroppsdel nästan
Fööter, Kropp, Ansikte, Ögon, läppar.. Hår :))
Sen blekte jag tänderna & fixade naglarna.
Är så sjukt sugen på att göra naglarna på riktigt med gele...
Men tills dess får jag hålla tillgodo med egen manikyr.

Jag laddade hem massa gamla godingar som Skärgårdsdoktorn, Pippi, Adam&Eva och andra Astrid Lindgren filmer.
Så himla mysigt och ligga och glo på sånt en sån här dag.
Till lunch vart det äggmackor, mums!




Nu väntar jag på att Jossi ska ringa.
Ska möta min vackra tjej på Heidan och handla middag.
Jag handlade massa kyckling igår så hon föreslog kycklingpaj.
Min mage godkände :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0