Feelgoodtime

Efter en sjuuukt bra helg sitter jag här igen - På en ledig Måndag.
- Taack va bra!
Igår mådde jag som förtjänade.
Men det vet man, det tar man.
Efter en sån Lördag jag hade i Lördags, då äre heelt okeey att må dagen efter.

Tjejkväll med tacos & sjukt starka shots på Bellmansgatan.
Det uppdukade tacosbordet tog priset och lade ribban för kvällen högt.
Sällskapet bestod av Matilda, Millis & Jossan <3

Millis korkade upp chaaampagnen & bordet blev en spelplan för 'Med andra ord'.
Spel på förfesten är underskattat.
Det är verkligen TREVLIGT - Jag älskar det.
Jag & Matilda bildade snabbt ett lag som tog oss till en andraplats i spelet haha ;-)
Dreamteam.
Skrattar fotfarande åt det när jag tänker tillbaka på det...
'' ETT PROVTAGNINGSTEST '' Haha...
Taxi med Matilda & Millis ner till Birger - Jossan vart nattens bänger!
Och till våran lycka så var ju typ ALLA på Birger kändes det som.
Lyckliga moments, sjukt ös.
Dansa dansaa våldtäcktsmaaaaan! Ni vet!

- Tack vänner <3
Jag sammanfattar kvällen med mitt nya favoritord - Suverääänt!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0