Utruligt

Tisdag, Cougar Town slutade precis.
Och idag kom den, idag bytte vi upp oss.
Vi har som resten av svenska folket skaffat Iphone.
Beställde precis hem ett läderfodral, för nu banne mig ska jag vara förskigit om den här.
Vill absolut inte att den ska repas i väskan..


Till Tvn vart det glögg & lussekatter.
Lyxigt lika mycket som mysigt.
Klickade hem ett par nya heels också, show you all tomorrow.
We, in this house - Fell in love completli!
Ledig imårrn - Oh yeees!

Viktig kvällsnotering
.
Jag kan INTE låta bli att garva ihjäl mig åt speciellt ungdommar som talar norska!
Otroligt.
'' Du AR ju helt utrulig ''
Otroligt roligt, jag kan absolut inte på några villkor ta de på allvar.
'' Jag hatar'ej '' Skriker dom helt jävla glada & galna... Haha

Nu - Sängen med Elsa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar norska, så mycket att jag pratar det flytande själv - haha! Men man får väl ett lite annorlunda förhållande till språket när man faktiskt hör det varje dag och inte längre ser något konstigt i "glada" tillrop från förbannade norrmän. Min familj och mina vänner sitter och garvar i telefonen när jag pratar svenska med norskt tonläge.

2010-11-24 @ 01:41:52
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha jo men det förstår jag!

Jag själv hör ju det ganska sällan så det är fortfarande ruuligt när jag hör det :))

2010-11-24 @ 11:15:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

LOTFLMAO



Haha heelt utruuligt löjligt och klämtkjäckt :P

2010-11-24 @ 20:32:05
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0