Dagens shema

- Goood morgon..
Day off, och det tackar jag för.
Bestämde mig redan igårkväll för att kliva upp i tid och lägga mig framför nyhetsmorgon i soffan.
Så vart det.
Syrris bjöd mig på frukost :))
Perfekta ägg & Rosatde mäcks.
Mitt huvud känns segstartad, skulle behöva lite frisk luft.
Kanske får bli en promenix, förhoppningsvis får jag med mig Jossi.
Hon KAN dock sova än...

Kanelbullens dag.
Jag nästan MÅSTE baka, nånting iaf.
Är lite nyfiken på att testa macarons, som alla skriver om.
Jesus - Känns som bloggbildning att testa ;-)
Letat reda på lite recept och det verkar inte för krångligt.
Speciellt inte om jag får en bakkompis..!

Förkväll har premiär idag också.
Det är väl bara för mysigt, så jävla trevligt.
Typ min enda plan för dagen..
Och att få tag på min Josefin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0