En ur min släkt...


Igår cyklade jag som sagt till Eriksbergskolan och hämtade min lilla prinsessa.
Hon stod vid grinden med 2 tjejer ur femman när jag kom.
(Wilma är 6 och har precis börjat sexårs, men hänger helst med äldre haha)
Jag kan inte beskriva rättvist hur hon sken upp när jag sprang emot henne!
'' Är det där din mamma? '' sa en av stortjejerna.
'' Nej, en ur min släkt, fin va! ''
Åh min lilla prinsessa - En ur min släkt, hur gullig!
Jag hade med mig hennes favoritfika i väskan.
Munkar med rosa glasyr & smartieskakor.
Mamii hade med sig nybakta bullar, så vi satte oss på en filt ute på verandan när vi kom hem.
Jag frågade vad de ville ha för mat på Lördag, de får alltid välja när de sover här.
Hon valde sushi!
Sweet, ska köpa fisk idag så gör vi egen, så får man hur mycket man vill :))









Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÅH världens bästa sexåring.... imorn är det min tur att mysa ;))

2010-10-01 @ 21:58:23
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0