I solen med mig

Promenix runt gamla uppsala.
Dagens duktiga, och sköna i solen.
Ah powerwalk, powerwalk - Det är verkligen den bästa träningsformen jag vet.
Sprang bitvis, men jag har inte riktigt konditionen på min sida än, och då blir det halvtrist att springa.
Jag ger mig för lätt, jag orkar egentligen men mitt psyke tar över mitt springande varenda gång.
Jag vil så himla gjärna hitta glöden och verkligen tycka om att springa.
Får jag bara upp konditionen så tror jag att det blir så mycket roligare.
Att bara ge sig ut och springa av sig, springa själv och bara få tid att tänka..
Hm... Jag ska verkligen försöka, när jag väl sätter igång med träningen vilket jag absolut inte gjort än haha.
Men när jag gör det, då ska jobba på löpningen. Banne mig!

På hemvägen vart det Ica.
. Kanelbullar
. Dinner
. Macarons-ingredienser som saknades at home...

Middagtipset kommer snart!
Par-tema i halv 8 hos mig ikväll.
Faaan va trevligt, dubbelt så många gäster! Wöuw!!!















Mycket rosa, Mycket jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0