Jag gräver min grav för dig - Jag är en soldat för dig

Lugn Lördag.
Framför Fyrans as bra show - Det blir bättre.
Im still in löve i Petter.
Underbar låt han gjorde av DiLevas 'Dansa din djävul'.
Loved it.
Han är helt grym, och sjuuukt snygg.
Tomas DiLeva är väl också en sköön dude asså.
Också helt äkta, snacka om att vara sig själv, och ge av sig själv.
Härligt och glädjefullt att se :))

Den nya låten jag fastnat för är iaf. utan tvekan Daniel Adams Ray - Gubben i lådan.
Älskar texten.
Jag älskar sköna texter, ah det är så underbart att sitta och gno in texterna i hjärnan medans man lyssnar.
Thats some kind of love for me.



Vi tog oss i kragarna och drog till Ica för lite mysmat iaf :)
Fick med oss hem
. Melon - AAAH va gott det VA! Tyvärr redan slut.
. Gott & Blandat, trevligt candie
. Ben & Jerrys. Alltid ett säkert kort.
. En mozarellapizza som väntar på att vi ska bli jätte hungriga :D
. Bubbelvatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0