Africanstyle

Mys i soffan.
Jag och mamii halv-slaggar.. Syster srkämmer mig haha.
(Kände att hon reste sig ur soffan och låg och funderade över vad hon gjorde, slår upp ögonen och hennes tryne är PRECIS framför mitt och flinar och glor haha)
Idiot!

Mamii och syster lagade 'Grekisk pytt i panna' med vitlöksyogurth och vitt bröd.
Jag får dricka apelsinjuice med fruktkött i för att få i mig c-vitamin :D
Har kollat Talang, nu väntar vi på Big Brother - Najs.

Köpte med oss lite nya accesoarer från le work igår.
. Två stora halsband - Love, hade det ena på mig igår.
. Örhängen och ett fräckt läderskärp eller band med fjädrar på.
Tror jag blir super att ha på höfterna i en snygg långklänning, i hällorna på vita braller, eller i shortsen.
Tror de funkar som halsband också, ev. även i håret...
Ja - Awesome grejj alltså.
Finns även i svart och kostar 79 spänn på mitt jobb.
79 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0