Dansade på fel buss

Åh min playlist går varm nu!
Jag borde färga håret, men orkar inte riktigt.
Har en hög med nya tidningar bredvid mig - Veckrevyn, Cosmo, Kicks och nytt nummer av tidningen Buffé haha.
Ica medlemmarnas lyxtidning, jag kommer bli hungrig om jag bläddrar i den.
Musiken och tidningarna fångar iaf. mitt intresse just nu och låter hårfärgen ropa förgäves från badrummet..

Repeteras flitigt:

Danza kuduro - Don Omar
My heart is refusing me - Loreen
Mr Saxobeat - Alexandra Stan
Just a dream - Nelly
Coming home - Diddy
Sweat - Snoop Dog & David Guetta

Fucking perfect - Pink

Så kär i Danza låten så jag klev på fel buss igårmorse.
Körde den via youtube och var helt inne i videon när jag bara blickade upp och såg en buss.
Steppade fram direkt och hoppade på.
Tanke nr 1 - Jasså en liten buss, numera är det ju alltid dubbelbussar, men inte idag..
Tanke nr 2 - Helt tom buss dessutom, sköönt!
Tanke nr 3 - Varför var det bara jag som klev på, väntade alla andra på skjuts? Lame!
Tanke nr 4 - Feeel buss!!!
Äsh, jag satt kvar på den lugna linjen som den så rättvist heter.
Tog typ 20 min ner på stan haha.
Först in på Bellman, stannade vid Bellmanskolan och jag kunde fan inte hålla mig för garv.
Sen ner mot Von bahrska och över gatan och in vid Almqvistgatan...
(Helt onödigt och tråkigt stycke för alla som inte är från Uppsala jag veet, men för er andra)
Vidare mot MAX & Fyra mackarna-hållet och till Lijleforstorg...
Vänder där och kör tillbaka till Belmmaaan igen haha.
Här höll jag på att dö, och kunde inte hjälpa att små ljudliga skratt hittade ut.
Vid det här laget var vi 3 resenärer på bussen.
Plus Syrran i telefån haha!
Jag hade en bra plats iaf!
Så nu vet ni det :D

Vad lite bra musik kan göra ;)



Me Right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0