Grill-afton!!

Förlåt, förlåt förlååååt finissar <3
I've been baad!
Jag har bara haft så fullt upp :( INTE okey, sorri sorri!
Hoppas jag ska kunna gottgöra er med en värsting-uppdatering..
Vet bara inte vad jag ska börja någonstanns, vad har vi missat, när skrev jag sist..?
Äsh, vi börjar iaf. med min fenomenala påsk-helg.
Den går till historien...

Först kan vi prata om Lördagen.
Grill-Lördag med Holmis med fler :P
Sol, sol sol lockade fram bara ben - Love it!
Söta kläningar på flicksen!
Grillbuffe nere i kvällssolen, jag och syster valde flintastek som vart lite mer åt kol-stek-hållet...
Såg ut som skiiit men smakade... Ehm inte som skit :D
Dans på nyrenoverade Birger, som verkligen imponerade.
Sjuukt skönt med lite förnyelse där inne, vi kunde nästan inbilla oss att det var en ny, en annan klubb ;)
Natten avslutades med fina Lovisa & Syster på Bellmansgatan.
McDonalds-buffé i sängen, Lovis somnade mellan twinsen - Lillsyrran lixom <3

Så- Bilder från the night kommer här!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0