Jag vill dricka det de dricker!


Precis lagt på luren efter en fin stund med min Baby i telefån.
Att bo här när hon bodde i malmö var bland det sämsta jag varit med om.
Nu är det verkligen som det ska igen.
Nu får jag klara mig utan henne tills på Fredag, vi planerade helgen lite löst.

Jag tänker tillbaka på statement från helgen, som när Syrris säger till mig att vi ska dra fran Amba och jag svarar
'' ÄRUU GALEN?! ALDRIIG I LIIVET ''
Då måste man ha befunnit sig i sitt esse..
Kan inte säga annat än att jag uppricktigt förstår kommnentarer som -
''Jag vill dricka det dom dricker''.
BÄM!

Nu har det dåliga lämnat min kropp helt, solen har hittat in i min lägenhet.
Jag lyssnar på min Håll-Käften-Playlist och låter de höga tonerna ta sig in i hela min kropp och det får mig att må så sinnessjukt bra.
Lite limeläsk på det och man är klär.

Jonas kom hit igår för Söndagsmys lagom till andra avsnittet av Stockholm - Båstad.
Som tråkigt nog inte var lika bra som första avsnittet..
Ola Rapace var dock precis lika snygg så det kompenserade väl en hel del ändå.
Vaknade imorse och kände oss lite risiga faktist, vilket faktist inte alls var så konstigt.
Det tar på kroppen att ligga på topp och inte riktigt prioritera sömnen.
Jag fick motvilligt med mig J på en rask promenad ner på stan.
Träning stod på mitt shema, sjukt otaggad men sjukt nöjd efteråt.
Fick med mig en påse hem också, två par shorts.
Ett par virkade och ett par boy.killer.shorts haha.
Var så hungrig så jag visste inte vad jag skulle ta mig till när jag skulle hem.
Stod emot Junk-Food-Suget och handlade istället upp halva Ica.
Värmde färdigmat och var tvungen att trycka i mig en äggmacka medans mikron under 7 extremt långa min. värmde mina pannbiffar.

Ska skicka ett Meny-förslag till Syrris och låta henne pick a dish så ska jag snällt laga henne en gourmet måltid att längta hem till.

. Kirboline Stroganoff
. Kryddig köttfärsås
. Fiskbullar i dill el. hummersås med kokt, svensk, saltad potatis :D BÄM!
. Stekt fisk med smögensås
Välj bah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0