Kristallfransar

- Hej sweet's.
Solig dag, en dag närmare våren lixom.
Kylig promenix ner till stan med Syster imorse.
Jag skulle träna, hon skulle jobba.
Det var så kallt ute så mina fransar frös och blev vita som kristaller.
Såg lite roligt ut, vit mascara - Njaa ;-)

Tog riktigt UT mig på gymmet.
'' Blod, svett och tårar'' fick sig riktigt uttryckt.
Sprang tills jag började blöda näsblod!
Och inte så lite heller, blev helt dizzy och fick sätta mig på toaletten ett tag.
Meen sen var man Fit for fight igen :)
1 timme på bandet + 40 min i relaxen.
Sen gjorde jag ett kärt återbesök i deras solarium haha.
Stekar-solarium PUNKT. Haha not.
Det var skönt iaf :)

Mötte upp Syster för lunch & Shopping ;-)
Fick ett kuvert med lite värdecheckar för trogen shopping under årets gång.
Tacksamt - 1000 spänn och det var inte särskillt svårt att utnyttja de!
Visar snart :))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0