Vansinningt bra lördag

Ah men herregud vilken helg jag haft!
Sannslöst, eller som vi säger - Vansinnigt trevligt!

Mötte upp världens bästa tjej på centralen i Stockholm igår.
Med lila pannband och blonda lockar var min fina Frida vackrast så långt mitt öga kunde nå <3
Vi åkte ut till Gubbängen och Fridis mormors lägenhet.
Awesome.
Jag hade min underbara lilla korta jacka i den härligaste oranga färgen jag kan tänka mig.
Vi drack cider och vässade klackarna för en lång natt i Stockholm.
En snygg och snabb bil full av boys kom och hämtade damerna bortåt midnatt.
Man kunde ta på stämningen i den bilen..
Vi entrade Ambassedeur där Idol Jay spelade.
Han var redan on-staged, svettig och med en stark röst.
Trevligt, jävla drag.
Grymt bra ställe, jag kunde inte räkna good-looking guys på en hand asså.
Mycket trevligt!!
Bland annat var ju Snygg-Olle från Idol där med sin ännu intressantare bror där.
Han fick ganska trevliga blickar av mig kan jag meddela.
10 av 10 kajer för kvällen på Amba!

Vidare till Max för lite käk.
Ladda batterierna och sen på't igen!
Gick in på White room och öste på till kl. 5
Sjukt trevligt, dans med våra boys lixom.
- Wooouw!
Efter 5 var det da för nästa bilfärd till nästa anhalt där natten övergick i morgon.
Vid 8.00 bäddade vi ner oss i Gubbängen, drack varsin resorb och somnade som små barn.
Vakande med en underbar natt i minnet mellan mina finissar <3

Nu äre kvällsbuffé.
Kebabpizza, Cupcakes, Marabous sensation yoghurt rasberry, honungsmeln, färsk annanas, vindruvor, salta pinnar, ost & kex.
Vi kan Söndagar.

Ah jag är lycklig, jag ler åt allt som hände.
Hur kan vissa kvällar bli så vansinnigt bra?
Det vart 25 bilder från hela natten - Vad hände där? Haha
Sista bilden togs 05.06 imorse och det kanske var lika bra att stanna där..

Jag är rik - Lördagens minnen är min förmögenhet.










Kommentarer
Postat av: syster

Ah hur trevlig helg som helst.. Vansinnigt!

2011-02-28 @ 12:48:44
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0