Beating like a discodrum

Drömmande tjej i skrivande stund.
Sitter och drömmer mig bort bland ljusa lägenheter på Hemnet..
Mest dregglar jag över Vasastan och Kunsgholmen.
Sjukt.vackert.snyggt.utropstecken!

Jag kanske måste se till att hitta min snygga Pengar.Rullar.In.Som.Det.Ska.Det.Går.Bra.Nu.Kille..
Haha, well jag kommer ha ögonen på er! Det ska gudarna veta.

Ljust
Öppet
Ny-Gammalt
Trägolv
Terass
Miljardläge
View
Känsla
Massor av känslor
Mitt Vårat
Klassiskt
Lyckligt
Stilrent
Löften att hålla
Perfekt
Flawless
Drömmar - Jag drömmer om dig. Punkt

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Drömmar är till för att förverkligas..

2011-01-14 @ 21:09:45
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0