Dream big

- Hej mina vackra, fina!
Trött tjej.
Trött, lycklig tjej i velour förresten.

Långa dagar som börjar för tidigt för att jag ska orka / hinna träna på morgonen.
(Okey - HINNA skulle jag, men jag är inte lika hurtig som Systrarna Sinjari så jag orkar med att infinna mig på spinning 06.35, det är bara inte jag) ;-)

Men för att få något burned, så gick jag till och från jobbet idag.
Morgonens vart en ganska snabb promenad, hemgången vart snarare en powerwalk.
Ingen kunde väl utifrån min kvicka gång ana att det var ganska glashalt ute då inte...
Med musik i öronen så vart jag inte ens stressad att hinna hem till Halv 8 hos mig.
Bah njöt :))

Hem kom man till färdiglagad mat.
Kyckling och lite sallad med en mangodressing till.
- Tack för maten Syster!

Nu ska jag stoppa mig i säng och läsa lite.
Sprang upp på Åhlens och köpte mig en ny pocket på lunchen, jag fastande i tredje kapitlel i min påbörjade bok.
Var inget för mig, så det vart en ny lättsam chic lit istället :))

- Sleep tight mina stars out there <3


Saknande rop till Josefine Åkerlund:
- Kan vi mysa snaaart, jag saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0