Hur mycket är klockan?

Nu ser jag fram emot en ny klocka!
Till våren, det ska jag bestämt unna mig vid kommande lön!
Har varit klocksugen så himla länge nu.
Vill ha en Svart / Silvrig lite maskulin klocka.
Antingen en helt silvrig eller en med svart armband och detaljer i silver vid uret...
Kan inte riktigt bestämma mig bara.
Den kommer hur som haver komplettera mig i vår, på en brun, fin handled :))

Triwas klockor är ju snyggingar alihopa, men även om den turkosa nedan skulle vara FAB. till vissa outfits i vår / sommar så får det i så fall bli något när jag redan har min varje-dag-klocka.
Och någon i Svart / Silver jag är ute efter nu hittar jag inte där..
Jag gillar de höst upp i hörnen och den nere i vänstra hörnet   A  LOT.


Kommentarer
Postat av: Märta Jansson

Hej,

Fuskpälsjackan från H&M du lagt upp på bubbleroom är jag mycket intresserad av. Om den fortfarande är till salu får du jätte gärna maila mig och skriva hur du vill gå till väga. Är mycket tacksam för svar!



MVH Märta



mail: [email protected]

2011-01-21 @ 21:40:20
Postat av: Kristina

Hej, va roligt, den finns kvar. Mallar dig mitt kontonummer imårrn :) så kan du skicka mig din adress. Kram kram

2011-01-21 @ 23:32:03
Postat av: Rövarmamman

Sötis måste tipsa om dig om en jättefin klock från Oxox i stål:)här är länk: http://shop.creativelounge.se/se/art/nyhet-oxxo-design-klockor-steel-watch-2.php



Kramar :)

2011-01-22 @ 20:34:30
URL: http://Roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0