Kvalitetstid

- Hej vänner!
Hungrig tjej här, ja!

Till middag blire leftovers från helgen.
Lördagens kycklingpaj, åh den var så god.
Makes me even more hungry.
Den här ska ha en stoor bit!

Jag tog mig lite mellis / fika för nån timme sen.
Bäddade ner mig under täcket och satte på  ' The perfect man ' .
Helt mysig och lättsam film, precis vad jag var sugen på.
Kokade mig en kopp thé, skalade en morot och vämde en av Mamiis saffransbullar som ligger i frysen.
Det var lätt värt det, en bulle har väl ingen dött av lixom :))
Jag fixar inte det där med att utesluta goda saker riktigt.. Meeen, jag är duktig iaf!
Kvaltetstid med mig själv! Awesome!
På tal om Awesome - Ett långt, mysigt samtal med min Malmötjej..
Som snart inte är Malmötjej längre <3
Miss miss miss <3
Ska bli helt underbart att få ha henne lite närmare oss igen!




- Syrris, kan du komma heem snart!?
Så vi får äta & starta Monday-night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0