Med tydliga mål

- Heey världen.
Helt utmattad ligger jag nu här och jäser.
IDAG startade jag mitt träningsliv :))
Kändes så jävla bra, gav verkligen allt på löpbandet.
1 timmes kondition var vad kroppen pallade idag.
+ Rumplyft, Situps & benlyft nere i relaxen.
Jag älskar verkligen den tiden där nere, så skön och avslappand atmosvär.
Där kan jag pressa.
Sen solade vi 30 min..
I världens hemskaste solarium haha.
Som att vara i värta bunkern.
Aldrig solat där tidigare, så det var en ny erfarenhet ;-)

Men så sprang vi på en välbekant snygging i receptionen och  fick sola gratis.
Helt klart värt! :D

Nu äre wasabinötter och Sex and the city som gäller.




Exkusiva solarium på Actic. Haha.





Jag ver helt beredd på att fastna haha.
Är det inte sjukt att de inte byter ut dessa... plåtburksliknande bygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0