Ready for you

- Hej min vackraste.
Äntligen Freedag, trevligt trevligt.
Jag ligger lite efter här tror jag bestämt.

Vaknade imorse och startade dagen med en '' Ready to drink shake '' till frukost.
Inga ägg i kylen, ingen mjölk...
Simpelt att bara suga i sig frukosten genom ett litet sugrör :))
Promenix till Actic och 60 min. motion.
Jag är ledig idag och hade gott om tid att riktigt ta ut mig nere i relaxen också.
Rumpan fick sig en rejäl omgång, så även magen.

Några kvicka ärenden på stan, sen vart det promenix hem igen.
Lunch - Citronfisk och en klick remouladsås & ett stort glas vatten.
Till kvällen blir det havregrynspannkissar med bär och glass..
Längtaar!



Choklad var nästan som Oboy, lite mindre söt.
Jordgubb smakade ganska mycket.. Vad ska jag säga onaturligt.
Not so good, men chokladen kan jag utan probelm dricka igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0