Right here is a very nice place to be

- Hey sexy fuckers!
(Haha småler åt låtens lyrics - '' So fucking sexy - You're a sexy fuck '' )
En line som går varmt här hemma ibland haha!

Nu äre äntligen dax för damen här att vara lite ledig, saknar dock sovmorgon...
Har ju börjat strunta i dom för att åka och träna i tid.
Vilket i-landsprobem ha!
Jag klarar mig faktist allra bäst helt utan problem :P

Kom hem till den sjukaste salladen.
Galet goda smaker som sammanflätades i min hungriga mun.
Allt gifte sig på tungan.
Det var den där creme fraichen med getost och rosmarin....
GOURMET-MAT! Gurmetmat lagad av Gourmetmamman ;.) Haha.
- Tack Mommy! (Kraftig, Brittisk accent)

Sen fick vi lite fryst mango med Kesella vanilj & Mörk choklad med passionsfrukt.
Också lyckligt god, den bara smääälte i munnen.

Och när jag ändå är inne på det spåret..

Vi har fortsatt med havregrynsgröt till le frukost lixom.
Idag körde vi i blåbär vilket gav den bästa effekten hittils.
Tips till er Icke.Älskande.Havregrynsgröt.Men.Vill.Testa.Ändå :))


Nu ska jag snabbt snickra ihop våristans tredje plats för att sedan checka in i sovrummet med nya boken i handbagaget, så att säga.

Kommentarer
Postat av: nathalie

tips från mig! har hela mitt liv hatat all sorts gröt men just lärt mig fullkomligt älska havregrynsgröt! jag får inte i mig gröt med blåbär dock så lyckas ni med det så är ni en bra bit på väg ;) men mitt godaste tips är med äppelmos plus iskall mjölk!

och så är det asgott med banan, man kan ha i den efter halva tiden så blir den lite varm och geggig haha :D kraaaaaaam

2011-01-18 @ 23:42:29
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Taack Nathalie för tipset!

Kruxet är att varken jag eller syster kan äta banan, det är det värsta vi vet haha!

Speciellt geggig :P

Har svårt för all typ av frukt, speciellt i mat därför kan vi bara köra bär.. Och nötter :D

Men jag sköljer ner med iskall mjölk jag också.

Kraam Kraaam!

2011-01-19 @ 13:07:18
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0