Tjejer, ni äger mig!

Här ligger jag med en sju helsikes dag i bagaget och i närminnet så att säga :)
Dagen började på bästa sätt med bästa Josefin imorse.
Promenix i det vackra vädret som fanns på plats likt en beställning.
Med solen i ögonen traskade vi ner på stan, till Chic Clinic.
(Sjukt bra klinik, jag rekomenderar verkligen detta ställe med dess underbara personal varmt)
En halv spruta var och en trevlig timme senare hade jag världens bästa tjejer vid min sida och var redo för lite ärenden och lite shopping.

Fikapaus på Landings.
Dom kan semlor, det är det ingen tvekan om.
Jag valde en vaniljkrämsvariant med en gräddig, rykande choklad.
Vidare en sväng på Uppsalas gator, och shopping av lite vackra råvaror.

Sen lunch / Tidig middag hemma hos oss här på Bellman.
Räkor & Vitlök, its a sick combination.
Det kan aldrig bli fel.

Sen gjorde vi om plejset till Beatii-Saloon.
Alla skulle färga håret, mina ladies vart så himlaaa snygga!
Nysnygga för helgen ;-)
Jag blev av med min äckliga utväxt.
On time!
Nytt schamp & Balsam från REF, luktar så sjuukt gott.
Nu luktar JAG så sjukt gott ;-)

Nu har vi mera fika framför Tvn.
Tropiskt thé & cookies med vit choklad och tranbär.
- Hur bra dag kan man ha?
Så här mitt i veckan.






Den där fröken Åkerlund är bäst i världen, fatta förstå. S T O R A   B O K S T Ä V E R
Hon står mig så sjukt nära, hon är som min tredje lilla halva :))
Och det här är som ett av hennes andra hem lixom.
Dörrn är alltid öppen för denna människa.
Jag läser dig som en öppen bok hjärtat, och det är som en favorit bok lixom!
All lycka till dig - All kärlek till dig från mig.
Tack för att du är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0