Solsidan

Dagens Söndag spenderades med Josefin.
Vi kände att frisk luft kunde vara på sin lilla plats :P

Morgonen kickade vi igång med Ägg & Bacon.
Följde upp detta med en högklassig cheescake vi hittade på i frysen.
Sjukt gott!
Riktig brunchfeeling :))
Solen lockade mäkta mycket och vi tog en långrunda ut till Gamlis.
Räkmacka på Odinsborg fick agera lunch.
Så himla mysigt, vi bara satt där och mådde bra...
Trötta men ändå ganska välmående :)
Sen åkte vi skidor hem.. Utan skidor :P
Jag älskar dig Jossi, du är som oss <3

Vi kom hem till oss och kröp ner under filtar i soffan och kände hur luften bara gick ur oss.
Skidturen tog på oss så där dagen efter... Ni vet.
Beslutade att vi inte var kapabla att ta oss till vår underbara Serri där det egentligen skulle Söndagsmysas.
Dååligt :( Fy!
Jag hoppas på en ny kväll hos min vackra vän i veckan <3

Men Söndag även på Bellman kräver mat, våfflor tack!
Helt onödigt att alla tre, trötta skulle behöva pallra sig iväg och handla, lotten föll på mig.
Ut igeeeen.

Våfflor, hjortronsylt och vispgrädde.
Filmvalet föll givet på Playa del sol.
Sjukt soft, åter igen vi skrattar åt samma skit. Jämt.
(Sitter i hjärtat, den tog här)
Om vi höll oss vakna var sen en annan femma ;-)

Solsidan äger ju, det går ju inte att tycka annat om serier med skinkryttare och snygga J Bournebush (Räkna stavfel, tack).
Vidare var det Wallander, åh jag älskar dom filmerna.

Söndag på bra sätt med bra tjejer
.

Nu blir det sängen!













Jag drog på mig min underbara Barbour jacka.
Var ju faktist plusgrader idag.
Pälsen fick värma halsen, Raggsockor och curlings på fossingarna.
Jag gick som en gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0