We need to talk!

- Hey chicks!!

Helt utmattad, trött men lycklig tjej som rapporterar här :)
Vi måste prata om gårkvällen.
Helt insane.
Fantastisk.
Jag & Syster hade sånt flyt hela eftermiddagen, med allt.
Mejk, kläder, hår, städning, pizza-prep...

Sen kom fina Millis hit, hon fick agera Pizzabakare & jag tog på mig bartenderrollen.
Vackra Jossi anlände och min fina kväll var igång <3
Vi drack Mojitos & Daiquiris.
Åt av våra nybakade maccarones och berusades av Lördagkvällen.
Jag skrattade så jag fick ont i bröstet, men det var lycklig smärta :D

Vidare ner till Gillet som vi sedan lämnade för Apretif som vi sedan skulle lämna för en sväng på Birger.
Tummarna upp, jag vaknade nöjd!







Kommentarer
Postat av: syster

Heeelt underbart flyt.. Så himla awesome men bilderna talar faktist för sig själva! Hur trevligt som helst ;)

2011-01-30 @ 23:42:26
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0