Nytränad

Med sjuuk träningsvärk i magen..
Det är där jag får värken.. Jag stretchar visst aldrig magen.
Dock så älskar jag träningsvärk just där, jag vill ha  mina rutor :D

Släpade mig upp ur sängen vid nio imorse för att hinna åka iväg med Syster, trots att jag var ledig.
Morgontränig is the shit.
Bara pensionärer där på morgnarna haha, alltid mycket spejs uppe i motionsavdelingen.
Körde motion 60 min.
40 min. intervaller på löpband & 20 min. crosstrainer.
Mina ben var som spaghetti när jag skakade  ner till relaxen.
Där jag körde mitt lilla styrkeprogram :))

Handlade på ICA, och jag handlar alltid för mycket.
Jag verkar tro att jag har bil när jag handlar & fyller korgen med alla tunga stuffs.
Helt mör i hela kroppen så tvingade jag mig själv att kånka hem på två superkassar.
I snöstormen.
Helt halt och med Uggs på fötterna drog jag till råga på allt en liten vurpa också..
Hualigen.
Men att klockan inte var mer än 11.30 när jag kom made my day.
En lång varm dush och en fisklunch sneare var jag på fötter igen.
Fiskpanetter med citronsmak, potatismos och lite tomatoes.
Sjukt trevlig lunch, allt smakar så mycket bättre när man tränat också :)

Nu äre Peak season marathon på MTV.
Jag älskar den serien, har sett alla de här avsnitten men de är perfekt att ha på i bakgrunden.
Köpte med mig lite naturgodis som jag ligger och knaprar i mig.
Helt lugnt och mysigt.

Ny sommarklänning.
Long dress & en riktig Boob-Dress ;-)
Kanske med ett snyggt flätat läderskärp... Hm
Och en mindre bh givetvis :)




Shalalalaaa!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har väl ingen bil sirran :P Inte än iaf... haha skön ;)



Bil lös men inte boob-dress lös iaf!

2011-01-07 @ 20:45:50
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0