Weekens where made for fun

- Hey Loves!
Igår var jag en riktigt trött tjej, oinspierarnde och därför ganska tyst här.
Nu är jag här igen, det är Fredag och krafterna kommer som på beställning!

Började dagen i vanlig ordning med en iskall promenix ner på stan
Jag fick bittert ångra att jag var slö och inte drog på mig åtminstonde ett par extra tights över löparbrallerna...
För där gick jag med nedkylda ben :/
Jaja, dom fick snart upp värmen igen.
Jag och mina fantastiska ben körde skiten ur'om på gymmet haha!
Nej men faktist.

30 min löpning följt uta 15 min powerwalk för att öka och springa de sista 15 min. också.
Sammanlagt alltså 45 löp!! Good job, jag blir så stolt över mig själv!
Va snabbt man jobbar upp konditionen, även fast mycket av krafterna faktist sitter i mitt huvud.
Jag kan så fort jag tror att jag kommer kunna och orka.

Imårrn Lördag, jag har en fantastisk Lördag framför mig.
Med mina fina tjejer <3
Och Finaste Seri bjöd just över oss på Söndagsmys.
Hur kan man säga nej till det?
Räkna med oss, Fabulous weekend, bring it to me!





Kommentarer
Postat av: syster

Woorking your ass of and still looking fabulous.. You are fabulous sister!

2011-01-28 @ 23:52:34
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se
Postat av: Kristina

Du är snabb du Syrris! Och SNYGG

2011-01-29 @ 00:03:46
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0