Cravings

På min wish-list just nu.
Michael Kors - varken more or less.
Jag.Måste.Ha.En.MK.Klocka.
Efter sommaren, när jag badat KRIGAT klart i rosé, då ska jag unna mig en sagoklocka.
Kommer aldrig kunna bestämma mig för vilken men det får bli ett lyxproblem jag tar itu med då.
Sen skulle jag gärna placera min iphone i den där smart kombinerade plånboks-casen...
Men en ljusrosa klocka, eller Rose Gold som de så vackert kallas.
Den skulle jag nog kunna lära mig att leva med...
- Come to mama <3
Detta får räcka från mig för kvällen.
Helgen är här, helgen jag väntat på i 2 veckor.
.Håret är tvättat, fönat, plattat.
.Huden tvättad, insmord - Ren & Mjuk.
.Tänderna blekta.
.Naglarna gjorda.
Adam & Eva på TV, riktig klassiker.
Sett den två miljarder ggr. säkert, kan EVERY STUPID LINE!
Så mysa på lite under täcket sen blire Nighti Nighti för mig.
Imårrn - Lite vin med snygga tjejer.
Destination unknown!
- Sleep tiiight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0