African queen - 2face

- Heeej vänner.
En snabb, något trött stund kommer här :)
Sommaren har tagit över mig - Love it.
Snälla snälla stanna stannaaa för guds skull!!
Efter en dag på jobbet som fick oss att nästan tro att vi stod mitt uppe i självaste jul-rushen!
Våran rea är ju fenomenal, och inte alls konstigt att folk goes bananas i och för sig!
Lite smått trött blir man.
Jag & Syster styrde chicken så fort vi landat hemma.
Middag på balkongen i vad som fortfarande känns som mitt-i-sommar-värmen.
Good vibez i hela kroppen.
Bangar på allt vad som har med galejj att göra ikväll.
'' Kan inte, måste stanna hemma och tvätta håret '' blev mitt svar ;)
Sagt & Snart gjort, väntar på min tur att bli fräsh så att säga.
Sitter kvar på balkongen och utvecklar min underbara smmarplaylist just nu.
En salig, varm blandning som växlar mellan Gessle, Roxette, Winnerbäck, Grease, Reggae-favoriter, Gamla svenska dängor.. Ted Gärdestad...
Jag längtar efter morgondagen.
Summperparty på Bj.
Med mina fina tjejer <3
Snygg-Maria bjuder in till feeest, jag tar med mig brudarna och bah köör!
Inte mycket mera vettigt att tjata om här nu.
Ville bara konversera lite med er fina <3
Slänger upp lite bilder från min somriga dag & kväll igår med mina älsklingar.
Parkgrillning, Balkongstek och Uteservering va :)
Bilder - Sen :)
- Sköt om er, kärlek till eeer!


P.S Något har strulat till sig och gör så att min stycke-indelning inte går i lås riktigt.
Så fort jag publicera åker hela texten ihop till ett enda stycke.
Irriterande, jag vet.
Nu vet ni varför, jag tvingar inte på er läs-briller med flit!
Sen vi bytte webläsare till Google Chrome... Hmm!

Kommentarer
Postat av: Julia

Same here, om du håller in... hmm, ja, vad fan heter knapparna :P Shift? När du ska göra mellanrum så blir det great! ;)

2011-06-08 @ 11:01:16
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0