Middagstipset!

Grekisk pytt i panna väntade på mig både idag och igårkväll när jag kom hem.
Syster slutade tidigt och servarde mig som om jag var i just Grekland.
Uteservering på balkongen tackar man inte nej till!
Fläskfilé potatisklyftorm rödlök & lite paprika.
Vi avnjöt pytten med våran favvo-fraice.
Getost, rosmarin & honung - Im dying when Im eating it!
- Taack för maten, sommar & syster!

ps. Fick en kommentar om att jag bara skrev om utseende och kläder, att det var så ytligt.
Men jag tycker minsann jag skriver om det mesta i mitt lilla liv, bla. just maten som ligger mig varmt om hjärtat (och kroppen höhö).
Nej men jag ska tänka på det iaf. och försöka få in lite smått och gott.
Kläder är ju dock en av mina större passioner som jag dessutom jobbar med så tycker man det är lame så kan jag förstå att min blogg blir just.. lame.
Men så äre bara :D Då får man nog se sig om efter annat att läsa va!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ässh dumheter.. Det är ju rena rama godispåsen med massa smått & gott ;-) Har jag inte rätt så säg!

2011-06-08 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0