Shop til'u drop

Det mesta av gårddagens shopping.
Giftcard på Cervera vart lite nya glas.
Shots & Drinkglas, älskar sånna här drinkglas.
Jag älskar glas överhuvud taget, skåpet fylls på.
Nästa cravings är Gynnings vin glas.
Man kan diskutera om de verkligen är svin snygga eller lite för mkt. Lasse Åberg.
För Lasse Åbergs glas har jag aldrig gillat, och faktum kvarstår vare sig man vill det eller inte att det är lite samma grej.
Fast shapen på Gynnings vinglas är svin snygga + Att det står Barbie på ett av dom och det är faktist vackrare motiv på hennes än Lasses...
Vi ska ha vinglasen punkt.
. Topen med fransar vart jag blixtförälskad i.
. Lipstick, its an orange favourite. Sitter svinbra och ger mkt. färg.
Chill out från Viva la diva - 59 spänn! Kaaaap!
Kommer snarast användas till vita jeans med skyhöga träcklackar.
. Nya ringar & älskat bodybutter med doft cocos, obligatorisk sommardoft.
Tar en automatiskt tillbaka två år i tiden, Gotland 09 - Min första stockholmsvecka.
Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0