Ut och pringa!

Det vart löpning!
Uj uj uj, vilket flyt.
Jag mår så bra när jag bara sätter upp nya mål och pallar lite mer och lite mer och ändå lite till.
Tyvärr var solen gone with the wind just när jag var ute, nu är den tillbaka men det enda jag fick väder-sällskap av var extrem motvind.
Stannade ute i gamlis för utfall & upphopp - Helt spaghetti på hemvägen.
Det.Går.Bra.Nu.

Termometern visar över 10 grader, äntligen räcker det med bara en hoodtröja när man ska ut och röra på sig :)
Tommy Hilfiger på mig idag, its a favourite!
Jag längtar efter mina easy-tones, de borde komma snart :)

Funtar på om jag ska vara duktig och göra övningar med bollen...
Men äsh, det vart en glass istället :D

Nu ska jag hänga tvätt, vi ses sen snyggisar!









Kommentarer
Postat av: syster

Vart är den där shnygga bilden du skicka till mig då :P

2011-03-23 @ 20:39:14
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se
Postat av: Kirre

Hahaaaa cencuuurerar alltid bloggmaterialet!!

2011-03-23 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0