MorgonHurtig

- Morning mina fina!
Uppe med tuppen! Släpade mig upp för en JOGGINGTUR imorse.
'' Ska vi, eller ska vi inte? Ska vi eller ska vi skita i're..? ''
Men till slut gick vi upp och kom iväg före 07.00.
Sjuukt skönt, as trist väder så jag ville bara komma hem, därför vart powerwalk en springtur istället.
Nu längtar jag bara tills jag kommer hem ikväll.
Vi ska lyxa med fiberpannkakor med hallon.
Fredagslyx!
Helgen blir lugn, fram till Söndag :))
Vart helt happi när Lina bjöd över oss på Party på Söndag.
Krogfolkets festdag så att säga.
Bjuckar på food också, lät så jävla trevligt.
Vi nappade givetvis direkt, räkna med oss, sa jag!
Så man vill att folk ska reagera på inbjudningar, bah tacka Ja direkt.
(Och mena're)
Finns det nåt irriternde än folk som på stört bara 'Åh, Jag kommer lätt' så dyker man ändå inte upp sen när det väl kommer till kritan.
Bojkotta er!!! Höhö
Så vi tänkte glida över till Estocolmo i tid på Söndagförmiddag och hänga lite...
Kaaaan det inte vara bra väder? Pliiiis!




Igår - All black.
Med ett blommigt halsband & naturfärgade trädojjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0