Nya jeans - High Kai

Heeey mina finissar!!
Imårrn äre äntligen Freeedag!
Yihaa!
Dagen på Holmis gick som på räls.
Jag & Sannis kutade runt i våra likadana easytonnes och motionerade ;P
Och kosten...?
Gick bra även idag.
Till lunch vart det ugnsbakad lax med lite quinoa och kokt broccoli + morötter.
Sviin gott, hade med mig ceasardressing som jag fan inte ens behövde ta en endaste klick av!
Kunde man lyxa till det med en glass i solen med min fina syster istället!
Den nya, lilla magnum - Typ creamy caramel?
Sjuukt god, lätt som en plätt min nya absoluta favorit i glassboxen.
De 180 kalorierna jobbar man snabbt bort vah!
Till middag bjöds det på ugnsbakade kykling, quinoa & sallad.
Samma sak där, passade på sås!
JAG - Såsälskaren skickar vidare såseen! Hör och häpna!
Disipliiiin ;)

Idag invigde jag ännu ett snyggt par som fått flytta in i Tvillingarnas garderob!
Ännu ett par Nudie - High Kai.
Finns att beställa på våran hemsida häääär.
Sviintajta.
Så jävla snyggt, nu hoppas vi bara att de inte går ut sig ett endaste dugg asså!







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det ser ut sim det lönar sig med diciplin.. Skinny legs siz ;-)

2011-05-06 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0