Om sanningen ska fram

- Åhhh det är ju helt sinnesjukt hur bra dagar man kan få!
Helt förskräckligt bra blir det ju. Och det blir det H E L A tiden!
Jag drar ihop hel min kick-ass helg i samma ruta idag.
- Det är väl okey?!
Helgen var 'vitare än snö'.
Dom säger att vi ska ha en vit månad, jag hr dock inte hoppat på den karusellen helt.
Nykter helg, nyktra helger, nykter månad?
Vi får se, spille rill lixom? Nja, inte så mycket för mig.
Jag gör det enbart för min kropps skull i så fall, för att jag inte har någon större lust att skriva in alla kalorier i min kalorieräknare från typ 1 liter vin..
Nu har vi ju varit duktiga med kost och träning den här veckan.
Tidiga powerwalks och hälsosnygga måltider dagarna igenom.
Åtta veckor till Visby, det är ju småpotatis!!
Med sånna här temperaturer och sånna här människor så kommer ju veckorna springa iväg.
I år ska vi ju toppa, det är sagt och bestämt.
I år toppar vi sommarn!

I Fredags hittade jag på min nya favoritlåt
- Min sommarplåga år 11.
Eric Amarillo - Om sanningen ska fram.
Helt AP bra!
Det är i få och väldigt enstaka fall jag & syster inte drar jämt på sångbiten.
Men nu - efter en hel helgs nötande så börjar hon nog falla dit och inse att det är en braaa låt!
Texten är ju mitt i prick, sånt gillar jag.
. Kom iaf. hem till Tacoskväll.
Syrris slutade tidigt så hon och Jonas fick i uppdrag att ha mt kläär vah!
Snygg-Jossi anslöt också.
Tacos & Filmkväll på Bellman.
JAG valde film - Panoramal acticity 2.
Double - J's hade båda redan sett den, eller Joss hade tydligen bara sett första halvan, innan all skit drar igång haha!
Sjukt äcklig när det gällde men annars rätt lame, kunde jag nog gjort bättre själv faktist.. Om man tänker på're...
Svinmysig kväll, jag slängde in handuken först när jag skulle upp först av alla och jobba.

Efter jobb-Lördagen mötte vi upp Fridis & Jons och gled ner till ån för glass i solen.
Grupptryck på den grejjen hårt asså, sånt man bara måste göra när man har chansen vah!
Sen fick vi skjuts hem.
. Gled och handlade, packade ihop sommargrejjerna och slog oss ner i The one and only Bellmanspark bland resten av kvarteret.
Grillade spett & marshmallows i solen som alldeles för snabbt övergick i shadow :( Buhuuu.
Sjukt skönis att komma upp dock och svepa in oss i täcken i en hög i soffan.
Filmkväll igen!
Bästa bästa.
- Tack mina finissar för sjukt värd helg.
Loves n hugs till dig Jonas / Från Papii! ;)


. Imorse drog jag upp Syrris för powerwalk i solen.
Helt lugnt och skönt ute, miljarder värt!
Det är just sånna här Söndagar man absolut inte vill jobba, utan bara vara ledig.
Men ändå så kändes det så sjukt lättsamt att hojja iväg på cyklen idag, i solen och köra en Söndag.
. Vidare hem till Mamii efter stägning där hon och fina Syster hade grillningen under kontroll.
Först grillad korv med alla goda grejjer.
Sen perfekt grillad flintastek med värsta buffén till...
Aaaaah bästa lugna helg tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0