A weekend so full off...

Då har jag sedan en tid nu landat in front of this screen again...
Helgen.
I fredags vart vi hemma hos oss.
Gjorde hemmagjord pizza som vart 'Kock-bra'.
Och glodde på lets dance.
Min 10 poängare gav då jag till Danny den här fredagen.
Tala om show - Det gick hem hos mig alla gånger!


Jobb & Utgång i Lördags.
Det vart krök hemma hos tvillingarna. Riktigt värt.
People bortåt 23.30.
Vi dansade och dansade :))
Men tonerna som strömmade från the speakers kunde faktist varit ljuvare då och då.
Men det är sånt man kan leva med ;)
Världens flum i taxin hem.
Gapskratt.. Kort & Gott.
Tack för danserna på rosor människor!





Söndag utsåg Gud till vilodag
Vaknade lagom tidigt.
Stayed in bed länge för det.
Va extremt sugen på nåt matigt i och med att vi skippade alla matställen after clubshake inatt.
Jag ville ha allt.
Jag nöjde mig med pizza och nudlar.
- Åh guud i himmelen va det va gott!
Men ganska snart vare dax att ringa efter lite tjock mat, levererad till dörrn.
Både jag syrris & Andreas tog kebabrulle (snarare kebabpaket med allt gott man kan tänka sig) Hoho.
Meen man vart även lite sugen på räkor så jag övervägde ett tag om man kunde göra en kebabrulle till en typ räk-skinkrulle... Hum tänkte jag.
Vi slog bort den tanken och beställde en räksallad istället...
- Oh looord vad vi absolut inte åt av den.
Jag nöp en räka efter min svingoda rulle och vart äcklad.
B-sallad med äckliga räkor.
Thumbs dooown.
Vi ögnade oss igenom München. Helt okej.
Upptäckte att en av dom kära 'Bech kollegorna' var med där...
I BECH filmerna så tycker man ju alltid att han verkar dubbad (The old man)...
HE IS!!! Helt annan röst har den mannen.
Det gjorde idag mig lite klok.

image146

Nu har man fått guldpengar igen.
I Fredags vart det så otroligt tillfredställande inköp on work.
Sanslöst.
Some of it...
* Minishorts x3 från Fred Perry & Ralph Lauren
* Weekandbag från Fred Perry
* Panties från BB & Frank Dandy
* That gorgeous jacket i wore last night från Odd molly
Those things made me smile.
Gjorde även en offantligt bra investering i ett par to die for dojjer från Replay på Sko Agge.
M M M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0