Massa gottis från meeej

Dåså, Lets Dance är i full gång och det är väldigt underhållande enligt mig.
Sånt där gillar jag :))
Snyggast var Danny , Tilde Fröling & Carin Da Silva.
Danny är som så mjuk i rösten och hans söta flin och rara skratt och... Åh va han är fräsh asså...
Jag har blivit kompis me han på Facebook förut meeen han...
Did not 'Accept' Tror jag... Haha.

image108
Fröken Snygg

Ehm, det vart en lugn dag på jobbet.
Vart helfin lunch med The Wonderful Double C's.
Prövade igår på El Nacho och som resten av folket på Holmlunds så gillade även jag vad jag stoppade i munnen.
Det är ett som är sant.
Att bland the staff på Holmlunds så är El Nacho helig...
Dagens Köp vart två ur-bra tröjor från da work.
En röd wct jacka och en söt vit munkjacka med fåglar på.
Båda löjligt billiga från Ichi.
Lade även vantarna på en vit Adidas bag från Stadium.

Gårdgaen då...
Var det tjuvjakt i stan?
Fröken Karlsson, vart hon jagad?
- Nej nej neej!
Det var ju JAG som jagdade HONOM.
Okej så här var det. Det var faktist tjuvbesök hos oss på jobbet.
Vårat larm fungerade strålande och snabb som en vessla var reaktionen hos mig och jag bara flög efter honom va....
Ner mot ån - Förbi ån - Runt ån - In bland nationer - Över staket - In på bakgårdar - Över staket - In på en skolgård.
Vänta på polis. Vänta på polis. Sen fick vi lov att vänta på polisen. Sen började det nu bli rikitgt jävla kallt.
Vänta på polisen. Ringa polisen igen. Nu var det kallt. Vi vankar fram och tillbaka och väntar på stans poliser.
Jag hade fortfarande inte mera på mig än en ynka T-shirt. Jag frööös. Det börjar regna och vi väntar... Och fryser.
THEN they camed...
Vi tackade nej till polisskjuts tillbaka till work.
Jag & Danne had now becamed this heros ;)
Jag var stelfrusen.
Shaking lixom.
Men nog fick vi han. Bra duktigt jobbat. Man har som sagt lite kondition kvar.
Men man sprang mkt på adrenalinkick också...
Så nu har jag talat om hur det gick till utan att dra iväg en hel bok hära.

image109
- Dont try to run away from ME....
I'll catch you



Sen vare BIO med the Double C's igen.
Vi såg Förtrollad och den va skit bra.
Rolig som fan. Gud va vi skrattade.
Tack för en trevlig kväll.
Och idag älskar jag min Carolina mer än någonsin.
Man behöver inte skriva en hel bok för att tala om hur mycket någon betyder för en heller.
Inte när någon betyder mkt...
Då vet väl den älsakde redan om det....
*Små, söta  ord om kärlek...*
Carolina. Jag säger inte mer än så.
Hon betyder MÄST.
(Här räknar jag ihop mig & Syrris som una personaa ;)
Syrris & Fröken Sötaste Envall skulle jag kunna överösa med huur mycket kärlek som helst.
När man vet vad man får tillbaka så äre så lätt att ge.
Jag vet vad jag får.
Underbara ögonblick och långlevande minnen <3

Imorgon är syrris leeedig.
Ledig på en Lördag!
Lyllooo.... En annan ska knega som aldrig förr...
Nej men har man lite medvind så blir ju jag ledig nästa helg så.
Den som väntar på nåt goooott....

image110
Snygg Snyggare Snyggast
Söt Sötare Sötast
Snäll Ego Snällast
Rolig Roligare Aldrig lika rolig som jag
Underbar Underbar Underbar


Not home tonight....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0