Oväntat phone call

Jag vill bort bort bort.
Åh vilken flytta-hemmifrån-längtan som har intagit min kropp.
Ha mitt alldeles egna plejs. Vad fint jag skulle ha.
Bjuda över mina sockertoppar och bara vara där..  Hemma hos mig...
Sitter och kollar på nätet som en galning nu.
Jag vill vill vill...

Så ringde helt otippat min gamla lärare hem hit nyss.
Elisabeth - en av de greatest.
Hon va bl.a. med till Italien.
En riktig pärla.
Det var ju så här att hon var våran projektledare.
Och vårat projektarbete var ju studentskivan... Så var det ju på våran skiva det var stripshow...
Sooom blev lite omtalad och omskriven då.
Både i UNT på våran skola och på en viss community.
Och nu höll Elisabeth på med nån uppgift och hade lite frågor att ställa om min syn på sådanhär 'dans' min syn på kvinnoförtyck och så...
Låg och pratde en bra stund
Som med en god vän bara :D



By Kajsa Kristina Lina...
We did it great.

Kommentarer
Postat av: Sophié

haha störtskönt!

2008-01-14 @ 09:18:06
URL: http://sophiehakansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0