SundayMorning...

Off-work-day.
Och solen skiner genom min persienn och det känns vårigt.
För det är iaf. torrt och soligt ute just nu.
Och inte svinkallt.
Så vet man att snöflingorna kommer komma att hälsa på...
Det kan man ju hoppa upp och sätta sig på.
Jag vill vara vädergud och bara vrida upp the haet en del och slänga bort den tänkta snön för vårat land.
Nu vill man inte ha den lämgre.
Jag vill inte ha någon snö nu.

Ska ringa och kolla om syster vaknat och se vad deras plan for the day är.
Idag kan man inte bara sitta inne och dega.
Om en vecka drar mitt & syrris träningsliv igång.
Det ni.
Då blir det andra bullar.

image114
Becks...
Solen gör dom vackra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0