Ta de för vad det är!

-Ibland är det så mkt. lättare att strunta i det-

Idag vart det barndag.
Wilmis & Viktor kom vid nio imorse. Full rulle därefter.

'' - Men jag vill vaaa me dom. Dom är så himla mysiga.
Jag VILL va me dom hela tiden.
Dom är dom bästa... ''
Wilmis pratar om mig och syrris.
- Åhhhh och vi tycker att duu är så himla mysig :D
Och Viktor har nu lärt sig att skilja på mig och Kajsa.
- Du är Kristina, det vet jag för du är busigast.
Och Kajsa är nog lite längre tror jag, men jag är inte säker..
SÖta kids de där... Söta! But I'm the taller one ;)

Sen hade vi storstädning in the pink closset iaf.
När Syrran hämtat barnen..
Lite clothes lyckades vi rensa ur.
Och massa skor slängde jag. Massa jävla gympissar man inte använder.
En heel stor IKEA kasse.
Mamii tog några ;)
Så nu har jag stuvat om helt bland pjuxen. Jävligt mycket bättre vart det.
Thumbs up.


Blått är flått.

Imorgon är vi lediga och ska hooka up med Carolina.
Kommer hem ikväll och vi HAR skanat DIG.
Ska gå och köpa jackan då.
Eller jackorna.
Men nu tycker jag att det är hög tid att Syrris bankomatkort kommer.
Bankomaten tog hennes card sist vi va ute, och de va fan innan jul.
Har vart så mkt red days så det dröjde för det första ett bra tag innan hon kom till banken.
Men nu är det en vecka sen. Hit me ree...
Börjar bli segt att bara leva på mina slantar.

Får se vad som hittas på i helgen.
Länge sen vi va ut, men jag vet inte om jag är sugen i helgen.
Syrris verkade inte va.
Får se vad vi annars kan tänkas hitta på då.

Nu funtar jag på att dra ett bad med fotpeeling och nagelfix.
Raka benen löjligt noga.
Smörja in fossingarna och sova med strumpor.
Köra peeling kitet från Mary Kay så är man mjuk som en bebiis sen.
Bara ta hand om sig.
De gillar jag.
Sånt ska man göra oftare. Jag gör sånt ganska ofta *Ler*
För det är jag väääärd....

Meen...Ikväll är jag medveten om att mest skrev ner onödigt crap här.
Men ibland blir det så i mina bloggar.
Jag har inte alltid något värt att tala om - men ibland känner jag för att klottra ändå.

image77
Ibland kan jag känna för att
bara gömma mig bakom det jag skriver...
Det känns ibland lättare att skriva det än att säga det.
Jag tänker alltid.
Men ofta helt tyst och ofta låter jag det stanna där.
Lite kan man gömma sig ibalnd.
Men bara ibland.
Not becoming a feeegis.
*Ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0