The snowman camed knocking on my door last night...

Nu ville inte jag ha nån snö.
Inte alls. Den skulle ju ha kommit för braa länge sen.
Men men... Det blir ljusare ute och det är ju ändå så långt till min efterlängtade vår så..
Så kan man åka pulka och sånt kul.
Om man tar sig för det. Kanske man skulle göra. Snöfest :))
Nu är jag ap frusen. Jag lämnade fönstrer öppet imorse så det har blåst igenom väldigt grundligt.
- Brrrr....
Sen ska jag iaf. sätta mig på bussen hem till Carolina.
De är Gynning ikväll och vi ska mysa ihop.
Den pärlan lockar mig med popcorn ckokladkaka och annanas...
Hur bra är inte den tjejen då!!!!
- Världsvaaan ju!

Imorrn blire träningen igen. Med Fridis & Cärro.
Snart snart snaart ska beatiful C börja hos oss på riktigt :)))
- WihuUUu!
Så kom de ett par till urläckra minishorts till oss på jobbet idag.
Också från Ralph Lauren, blå och vit randiga...
To die for.
Malin skickade upp Danne för att visa Syrris,
"Dom där vill nog tvillingarna ha"
Vi bara hänger och hänger, men bara värda prylar.
Nej nu äre krubb sen ska jag ge mig ut i kylan igen..
Men pappa säger att den bara är kortvarig, den här kylan...
Några dagar sen 'ska' de iaf bli varmare igen...
Mad vill man ens nu... Då blire ju slask.
Thumbs down... down to the floor.

image127image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0